16 października 2008

niespodzianka

Dzionek generalnie udany, chociaż nie porysowaliśmy sobie na histologii. Uczymy się o mikroskopach i komórkach. Okazuje się również, że będziemy mieć kartkówki z tego przedmiotu. Niezbyt fajnie. Do przygotowania na za dwa tygodnie mam również coś na kształt konspektu z poprzedniego tematu. Żeby było ciekawiej, jest to tydzień, w którym mam kolokwium z osteologii i kartkówkę z histologii, ciekawe co jeszcze dorzucą. Mniemam, że ilość form sprawdzania wiedzy w tygodniu nie jest niczym ograniczona.

Jutro radośnie od rana wykład z histologii, inauguracyjny, więc ciekawa jestem, jak to będzie wyglądać. Później łacina, której ostatnio nie było, więc kartkówka. Również deklinacje, jest ich w sumie 5, ciekawe czy zrobimy wszystkie na jednych zajęciach. Następnie wykład z anatomii i "wyczekane" prosektorium. Jestem bardzo ciekawa jaką to formę sprawdzania wiedzy wymyślił dla nas nasz ukochany asystent. W każdym razie zakres ma do dyspozycji duży, noga, której nie skończyliśmy, i czaszka, konkretnie mózgoczaszka. Ciekawam, nawet bardzo. Czaszkę nawet w miarę umiem, ale zważywszy na to, że na całą resztę mamy w sumie weekend. Zapowiada się ciekawie.

W ramach przerwy anatomicznej, bo tylko takie występują u większości studentów pierwszego roku pewnego kierunku, robię sobie porządki i pranie. Wszystko byłoby ok, gdyby nie leniwa pralka, mianowicie, co jakiś czas, trzeba sprawdzać, czy działa, bo lubi sobie robić przerwy i wtedy trzeba troszeczkę przekręcić program do przodu. Ale działa :) i do tej pory nic nie zafarbowałam, z czego jestem wybitnie dumna. Teraz jeszcze troszkę nogi się pouczę i czaszki, tak do snu akurat.

A tak w między czasie spakuję duuży plecak, na weekend cały. Bo, uwaga, uwaga, JADĘ DO DOMU !! :). Bilet już kupiony, na 18.35, więc w domku będę jakoś po północy. Żeby nie było, biorę ze sobą książki, ale do użytku tylko i wyłącznie przedziałowego.

Piszcie jak macie czas, bo stęskniłam się za Wami okrutnie, i bardzo bym się chciała zobaczyć.

Pozdrowienia i do zobaczenia już w sobotę :)

0 komentarze: